#riksmöte2016

Fyfan vilken kung resa & ett fantastiskt riksmöte!!

Vi började våran resa 10:04, dock kom vi bara till Uppsala, då de var stopp i tågtrafiken till Stockholm. Så vi åkte pendeln till Solna och sedan tog vi en taxi därifrån till Globen, dock fick vi vänta 1h i blåsten på taxifan som aldrig kom! Försökte ta en taxi där, men de ville inte köra oss då vi var 6pers + bagage 😒 men väl framme checkade vi in å sedan begav oss på säljmöte, vilket var urtråkigt! Men kvällen var toppen, vi från Sundsvall gick till olearys å käkade samt tog en cider & sedan vidare till till mässan på Globen och träffade alla våra leverantörer, super trevligt!

Sedan stannade jag & Lotta kvar på baren med resten av Reitan å tog några glas å surrade skit med alla, så roligt att umgås med alla! Men kl 03:15 valde vi å skalla kudden då vi skulle upp 08.

Igår så gick på föreläsningar, riktigt bra var dem! Pär Johnsson & PG Widlöf tror jag han hette. Gry Forsell var våran toastmaster, the poodles spelade några låtar precis när vi började kl 09, super kung ;)  besökte mässan ännu mer & ännu mer goodiebags!

Sen när allt de var klart så gick vi upp på rummen & gjorde oss klara för middagen, samt drog i oss några cider innan vi gick dit.

Maten var OK, enda jag åt var varmrätten å den va super men allt annat var verkligen inte min grej..

När vi ätit klart så spelade the poodles & sedan 01 så stängdes Globen och vi blev lotsade upp på en annan våning där festen fortsatte & Danny spelade lite låtar 😍 men då orkade jag bara hålla på till 03, så då gick jag å skallade kudden!

Idag var de uppstigning kl 08 igen för frukost så vi hann med tåget från Sthlm. Allt rullade på men nu står vi helt stilla & något har hänt med rälsen längre fram å de vet inte när de blir fixat, så får väl se när jag kommer hem idag 😤🔫